torsdag 21 juni 2012

Det är Aldrig försent

                            För ett inlägg.. Eller Hur? (Bättre sent än Aldrig) ;-D


För det första så har jag bjudit ner härliga kämpen Joanna, ZaZas tidigare ryttare, i Sommar med sina hästar Wilda och Calle. Givetvis får dom stanna så länge dom vill =-) Kommer bli så sjuk roligt! Ni kan läsa om Joanna och hennes vardag här : http://joannasofia.blogg.se


ZaZa & Joanna ❤
MioTrams ;-) Leker i en strandad båt...- Mamma, Var e vattnet?
Mio är värre än Fjant i filmen Trolltider... Hade han fått som han velat så hade jag stått i givakt ;-) och gett honom allt vatten i Öresund...

Mio mitt i natten... På en gunga i Ryinge! Vad hände med storstan?

Midsommar invigning

Mummmaaaa ❤

Trolle på kvällpromenad

VÄNTA....

LITE... Måste Bara....

Jaja gick väl sådär att posera
                                 För det andra... Tack för Mig & God Natt...  Ses Snart Igen =-)



(Skulle nästan kunna tro att bloggen för en minut blev en bildebok, men de bjuder jag på;-)...)

4 kommentarer:

  1. Då får vi hoppas att Zaza vill presentera en babismage! Kul att du bjuder så på dej/er! Kul med en bildebok med! Vilken charmknutte han är...De är både Mio o Trolle! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det får vi verkligen hoppas =-). Kram

      Radera
  2. Lycka till med babiskollen i morron! Nån/några får vi hoppas det är på G!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack... Det kan behövas ;-)...
      Hoppas jag verkligen annars blir jag mycket ledsen.

      Radera