måndag 11 juni 2012

Förlåt...



Har tyvärr inte hunnit blogga alls i helgen. I fredags försökte jag lägga in ett inlägg men det gick åt skogen då filmen jag försökte lägga upp här inte laddade som den skulle... Sen blev jag så himla irriterad så jag struntade i att lägga in något överhuvudtaget... Sorry .

Mina ❤

I fredags var det dax för samman slagningen av alla våra sto. Detta gick super bra även om ZaZa tyckte att åringarna var lite konstiga men fantastiskt söta =-). Blev inget tjafs alls vilket jag i och för sig inte räknat med heller. Åringaran fick sig ett rejält  ryck och sprang som galningar en långstund med en massa brall och bus =-). Underbara flickorna. Stona stod bara lugnt och tittade på och tyckte säkert att dom var jätte knäppa =-), hahaha. Vi filmade och fotade massor men denna för baskade film går som sagt inte att ladda in här på bloggen =-(. Ska försöka ladda upp samman slagningen för den filmen är inte alls speciellt lång. Fungerar det inte så bjuder jag er på lite bilder så ni blir inte helt lottlösa =-) Innan det blev allt för mörkt gick jag ut för mitt dagliga kväll mys med hästarna. ZaZa ville inte att jag skulle gå ifrån henne. Hon fick helkroppsmassage. Speciellt njöt hon när jag kliade henne på magen, ljumskarna och hör och häpna spenarna. Hela ZaZa blev lång som jag vet inte vad och hela hennes kropp sjönk så långt ner i extas så hon inte såg större ut än en ponny med en väldigt lång nooosss, underbara tjejen. När jag slutade klia henne vallade hon mig i från grinden och tryckte upp rumpan mot hela mig och tittade med råddjursblicken som bad om mer kel och kli. Som ni förstår blev jag kvar bra länge i hagen innan min prinsessa gav sig och lät mig gå ifrån henne. Älskade häst ❤

Bus ❤



Gott med långt gräs =-)

Vår Lördag spenderades i Malmö på Hellas med mina älskade föräldrar. Vi käkade en fantastisk lunch som bestod av sill med tillbehör till förrätt och sedan grillade vi fisk med nypotatis och skirat smör och pepparrot, det var så himla gått. Till detta rack vi rosévin, snaps,, öl och sedan ett gott vittvin. Mio badade först i stora poolen och sedan i deras nya stora bubbelpool. Han hade så roligt. När vi åkte hem slocknade han i bilen, helt slut, lilla tuffa killen! När vi kom hem gick vi direkt över till Gunilla och kollade vad vi skulle hjälpa henne med. Hennes dotter tar studenten på Onsdag och vi har lovat att hjlpa till med det vi kan för att underlätta för Gunilla. Vi bestämde att vi skulle komma tidigt på Söndagen och blåsa ur deras garage så studentfesten kan hållas där. Vi gick istället in och njöt av lite vin och god mat och laddade för morgondagen...


Fina lillprinsessan ❤


Detta garage projekt mina vänner var inget litet projekt då Gunillas EX var en jädra samlare och i princip fyllt deras garage med en massa skit såsom Tidningar =-O och en massa annat skit. Vi var 5 personer som kastade och sorterade och flyttade allt som fanns i garage. Vi började kl 11 och vi var inte hemma fören kl 20.30. Då hade i och för sig Gunilla bjudit oss alla på en god middag som tack för hjälpen. Ni kan förstå att vi var helt slut när vi kom hem. Det blev en lång och skön dusch och sedan soffläge innan jag hoppade i säng och somnade på studs!

dom tre musketörerna går aldrig lång ifrån varandra =-)

Nu är det Måndag igen och jag sitter på jobb... Känner mig lika trött idag som när jag la mig igår så jag hoppas dagen rinner på och att jag kan komma i säng i tid ikväll =-). Ha en bra dag kära läsare ❤

Duktiga flickorna

Härlig med stor flock.



7 kommentarer:

  1. Vilken fin blogg du har! :D Måste säga att den bruna hästen med vita strumpor är vääldigt lik min häst :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen Tack.
      Kan det vara ZaZa du menar?
      Brun med 4 vita strumpor och bläs?
      Vad heter din häst? Vem är den efter?
      Nyfiken ;-)

      Radera
  2. Började bli rädd nått hänt! Du brukar ju vara riktigt aktiv här! :-) Förstår precis hur röjandet var! Håller på i sommarstugan efter min far som nu inte orkar vara där längre (97 år) Vad säjs om 6 säckar med tomflaskor t ex! 3 stora förråd som inte gick att komma in i har nu blivit lite bättre... Kan få in mina prylar...så jag kan samla så mina döttrar får nått att göra sen! :-)))) Men har nu halva garaget fullt med sånt som ska till tippen o ingen bil med drag...Röjer uppe o målar nere...Har man inte jobb så....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jösses då vet du precis vad vi gick igenom igår =-).
      Eller Hur?! Jobb finns det alltid =-)

      Radera
    2. Betänk dessutom att det är "kryphöjd" t o m för mej som inte är så hög över havet, förråd utefter hela rummetslängd under snetak! Och att flaskorna låg lösa...:-) Ja, jag känner med er! Men vad har man vänner till om inte sånt...

      Radera
  3. F-resten...små tjejerna börjar se ut som "riktiga" hästar nu! Inte som bebisar! ;-) Härliga!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja dom är ju fortfarande "fölisarna" för mig men visst börjar dom se ut som storhästar =-) Mina bebisar ;-)

      Radera