torsdag 28 juni 2012

KalasPlanering...


På Tisdag fyller min lilla kille 3 år. Helt galet men samtidigt så otroligt roligt. Mio är inte bara min son han även min bästa vän och djup i mitt hjärta. Utan min prins hade jag inte varit hel... Tiden springer iväg men gudars vad roligt vi har varje dag.

Nu planeras det första kompiskalaset som infaller på Lördag mellan 11-13. Mio ska bjuda på hamburgare och pommes och därefter glass och jordgubbar med en massa annat gott. Dessutom ska han ha ponnyridning för den som vill innan kalaset slutar =-)... Får se vad Trolle tycker om det ;-). Madde ska komma och hjälpa oss och det tackar vi för =-)

På Söndag blir det sedan släktkalas men vad vi skall bjuda på då avslöjar jag inte... Det får ni veta på Söndag efter kalaset helt enkelt ;-).

Har fixat en massa roliga dekorationer som Mio kommer älska =-)... Lovar att fota och lägga in så ni får ta lite del av min Älsklings kalas.

Imorgon kommer fina Helen, Mios gudmor och stannar hela helgen för att fira Mio. Ska bli så roligt att träffa henne då det var alldeles för länge sedan vi sågs!!!

Ska nu in och städa och fixa lägenheten till henne då detta inte blivit gjort än...

Mio har varit på Fältdagarna här i Borgeby med Farmor & Farfar idag så han har nu däckat i soffan...

Ta hand om Er. Ska försöka hinna blogga något imorgon men om jag inte hinner innan Helen kommer så vet ni åtminstone Varför... Har en massa att fixa inför Mios Helg =-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar