lördag 2 juni 2012

Så var det Lördag Igen =-)

Å humöret är åter på topp ;-). Jag är inte den som går och deppar sålänge så nu kör vi på med nya tag och ser framemot veckans betäckningar=-) Wwwiiii ska bli så spännande. Alla tre semineras nästa vecka!

Ser framemot 2013 års avkommor ❤

Har haft en lugn och skön förmiddag. Mannen har fått klippt alla våra häckar, det har blivit så fint =-). Nu blir det lite lunch och sen åker vi ner till min bror för eftermiddag & kvällsmys. Det blir bad och ikväll skall vi käka Schweinhaxe  med surkål. Min fantastiska mamma skall stå för middagen. Kommer bli så gott speciellt när mamma gör det då hon är både kock och kallskänka och är otroligt duktig på matlagning som ni säkert förstår =-)

Imorgon skall jag sätta igång Bazze efter en veckas ofrivillig vila då hans sko åkte av och jag inte hunnit rida sedan skon kom på i Måndags... Ska bli skönt att komma igång igen!


Igår käka vi sushi. Var sjuk gott. Mamma hade hämtat det från Sushibaren på Regementsgatan i Malmö! Efter det blev det Indiskt som mannen och Micke hämtat på Entré. Också sjukt gott såklart...


Ha en mysig lördag alla underbara läsare =-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar