fredag 6 juli 2012

Fredag.



Idag har vi som ni ser nedan varit på 30 dygn kontroll med Olympic och Montina. Allt ser strålande ut så nu är det bara ZaZa som ska få till det också. Frågade Carina hur länge station kommer vara öppen i år och hon skrattade så hjärtligt och sa -Om jag känner dig Rätt Jessica så stängs inte denna station fören du har ditt Cardento föl.... Nä det är sant ;-), hahahaha.
Måste ändock be Er alla att hålla tummarna för det kan man aldrig få för mycket av. Nu ligger Cardento på 50% dräktighet så det går framåt!

Alice kom in ridande här för en stund sedan och berättade att det låg en död katt på vägen, givetvis for vi ut för att kolla att det inte var någon av våra och det var det som tur var Inte. Det var vild hankatten som springer runt och kissar in sig på alla gårdar här så den kan vi leva utan men det är ju såklart sorgligt ändå. R.I.P Kissekatten!

Blir en lugn familjekväll här idag för i morgon blir det fest utav bara farten så det gäller att hålla i sig och hänga med. Farmor & Farfar kommer hit och bor här med Mio och alla djuren så Henrik och jag ska unna oss en hotellnatt i Helsingborg där festen går av stapel =-). Vi ska möta upp min familj i Helsingborg och tura på dagen ska bli jätte mysigt. Vi kommer alltså inte hem fören på Söndag. Så det blir inget bloggande under morgondagen men hoppas att jag skall hinna och orka med det under Söndagen =-).

Nu ska jag brassa käk sen blir det mys i soffan framför TV, så skönt ;-D. Ha en underbar Helg hoppas Ni får ett härligt sommarväder. Och framför allt Njut av Er helg alla ni som inte har semester! Ni andra NJUT av er Semester för det hade jag gjort... Kommer inte ha någon semester fören i Oktober men det är ok för då åker jag på Älgjakt med mannen och sen mellanlandar jag hemma i 3 dagar efter det åker vi till Mallis så jag har lite resor att se fram emot =-)

                                         Ta Hand Om Er Alla Fina Läsare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar