lördag 14 juli 2012

God Morgon Sverige.

Då sitter jag äntligen vid köksbordet och dricker mitt nybryggda kaffe och lyssnar på Melodikrysset, hahahaha, beviset på att jag börjar bli äldre kanske? Men detta har blivit den perfekta Lördags starten för mig och min familj =.-).

Ska härefter ut och rida Bazze för i eftermiddag ska det tydligen regna. Vet fakiskt inte vad vi ska hitta på idag. Första helgen på väldigt länge som vi inte har något planerat vilket är jätte skönt. Behöver lite fler sådana här helger så jag kan återhämta mig lite mellan alla projekt jag har känner jag. Blir ju ingen direkt någon semester i Sommar så man får ta dom lugna tillfällena i akt ;-).


När Bazze är riden skall jag ut och mysa och borsta på mina sto. Dom Älskar det lika mycket som jag, det är knappt man kommer därifrån, dom vallar gärna in oss i hagen igen långt från grinen, hahaha. Det blir givetvis en massa Chillimys också, honom får vi ju inte glömma, vår fina prins!


Om jag hinner innan regnet kommer så ska det bli lite klickträning med Pazz, det kan han behöva den lilla tonåringen som har energi för 1000. Tur han är söt den lilla busungen!!!


Som sagt har jag ingen aning om vad vi ska hitta på idag och det lär inte bli så mycket då Henrik har feber och ont i halsen och ni vet väl hur det är när en karl är sådär "riktigt" sjuk..... ;-D. Stackars Älskling ;-).Blir nog en tur till lekplatsen med Mio en timme idag. Han behöver också roas lite vår älskade kille.



  Ni får ha en härlig Lördag, vem vet kanske ses vi senare idag annars får ni ha tålamod....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar