torsdag 26 juli 2012

Torsdag



Idag har jag varit på kontoret hela dagen, det resulterade i fler gråa hår helt säkert ;-) Vilken dag!
När allt var klart åkte jag och hämtade Mio som var hos Farmor & Farfar. Som vanligt hade Mio haft det jätte bra och var helt slut när jag satte in honom i bilen, jag tror knappt jag hann backa ut från Gunillas & Stigs uppfart försen Mio sov mycket gott i bilen.

Väl hemma fixade jag middag till min stjärna, själv kan jag inte få i mig en smula när det är så himla varm som det är här i Flädieland. Så det får bli en sen middag för mig och mannen ikväll.

När Mio käkat hällde vi upp en god  Sommar drink och kastade oss i Solstolarna, jag med min favorit lektyr Ridsport.

Hovis har Inte hört av sig igen som han lovade och inte svarade han imorse när jag ringde honom heller så jag fick snällt prata in ett meddelande om krisen med Bazzes fötter. Jag är helt säker på att han inte kommer höra av sig fören nästa vecka och då är jag nästan helt säker på att någon av  skorna rykt... SUCK! Har inte vågat rida Bazze på hela veckan pga hans skor. Speciellt vänster fram sitter på sista tråden om man så säger...

I morgon ska jag unna mig en heldag i solen med en massa bad! Känner att jag behöver en lugn dag efter en dag som denna.

Ni får ha en mysig Torsdags kväll. Ta hand om Er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar