onsdag 1 augusti 2012

Fullbokad...


Ni får ursäkta att jag inte hinner blogga så mycket. Har jätte mycket på jobb och därpå behöver Mio och alla djuren sin tid och på detta är det även OS som jag bara måste följa! Nja inte hela Os utan ridsporten då såklart... Resten få bli strötitt på ;-) .

Bazze står än pga dojjorna men nu har jag åtminstone fått tag på min hovslagare som kommer på Fredag och skall sko Bazze, Buz och nu även Chilli (fram). Sen skall den "lille" börjas rids in. Ska bli spännande!

I morgon ska vi på sommarfest kl 13.00 på Hellas med Fam Linderholm. Ska bli jätte roligt att träffa dom då det var flera år sedan sist.

Halv 12 skall jag vara hos frissan och klippa mig så jag hinner endast vara på kontoret till kl 11.00!
Tur man kan jobba hemifrån för nu när jag har så himla mycket på jobb. Nu krävs det att jag jobbar mycket kvällstid också. Igår satt jag med allt till kl 00.00 då VPN lacka ur och jag kände att det räckte med jobb för en dag/kväll.

Helgen som gått:
På Fredagen blev det som jag ville jobb på förmiddagen och sedan sol och bad och en massa goda drinkar vid poolen! På kvällen kom Gunilla & Jesper och grillade! Vi hade en underbar dag och kväll!
Lördagen: Spenderades inne hos mina föräldrar med god mat sol och bad. Gunilla var så snäll så hon körde oss till stan och när vi skulle hem kom Denise och hämtade oss. Denna Lördagen firades min Älskade man som fyllde år! Bjöd honom på en brak frukost. Lunch och Middag blev vi bjudna på i Stan! Tror Henrik var mycket belåten med sin dag =-)
Söndagen: Blev som den bör sig vara mycket lugn och skön!

Ni får ha en mysig dag & TA hand om Er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar