onsdag 8 augusti 2012

Slut i Rutan

Är så himla trött idag också. Semester kan jag ju glömma... Blir Jobb dag & natt nu några veckor framåt eller rättare sagt fram till den 1 Oktober då vårt nya lager öppnar sina dörrar i storstaden Stockholm... Jag ger detta sedan en vecka sedan ska jag bestämt ha semester i 3 veckor, då kommer jag inte vara nåbar överhuvudtaget vad gäller jobbrelaterade ting! (Drömma kan jag väl få ;-), hahaha, får väl se hur det blir med det....)

Dagen har bestått av Jobb Jobb Jobb & Möte och ännu mer jobb! Har precis varit ute och låtit Chilli busa av sig i paddocken och Bazze likaså... Fick fin besök av Felicia & Sally =-) härliga tjejerna, hoppas dom kommer och hälsar på snart igen!

Nu skall jag fortsätta att jobba någon Timme för att sedan stiga upp tidigt i morgon för att åka till Tullstorp. När jag kommer hem ska jag rida Bazze och om jag hinner skall jag ta in Chilli och sätta ett träns på honom, det kan bli intressant då han inte haft något träns på sig sedan Hingstrådgivningen i Bollerup i November ifjol =-)  Måste dessutom fixa hans man, han ser helt vildvuxen ut i den ;-)

BildBomb från dagens Buz med ChilliBoy....

HingstBus

Vad är det?

Byte i Varje...Absolut inge problem ;-)

Att studsa på alla fyra går också bra



Håll i Hatten för här kommer JAG!

Hann du få med det vackraste du vet eller är jag snabbare än vinden?

BusUnge ;-o

Kan Själv....

Sötaste stora killen

Ta hand om Er =-)

1 kommentar: