fredag 3 augusti 2012

SUCK


ZaZa var tom idag igen. Så nu ger jag upp.Det blir inget föl med Cardento! Tyvärr så var ägget ZaZa har nu inte bra så Lisa vill inte seminera henne på det vilket innebär ännu senare seminering. Står nu i valet och kvalet om jag ska låta det vara nu och invänta nästa semin säsong  istället... Det lutar år det!
Ska fundera på det över helgen på Måndag ska ni få mitt beslut!

Sitter nu och väntar på hovis som ska sko mina fina killar

Jag & barndoms kompisen Hanna =-) & yngsta dottern Lisen

Igår var vi på sommarfest på Hellas och träffade där våra härliga vänner Linderholm.  Vi hade jätte trevligt och tiden bara sprang iväg. Det bjöds på god buffe och god dricka och alla barnen badade och hade jätte roligt! Mio lärde sig av Malva att hopp alldeles själv från pool kanten duktig kille ;-)


Idag blir det ponnyridning, bad och mys med goda vänner här. Måste sätta igång och fixa allt så vi får höras en annan dag!

Fasters lilla sötis Isabell lär sig gå, duktig tjej!

Ha det så bra och Ta hand om Er

2 kommentarer:

  1. Tråkigt, Jezz :(... Du hittar säkert en bra plan B, om jag känner dig rätt! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Cissi!
      Planen finns och kommer följas ;-)
      Hoppas Jessica får komma till på OP snart!
      Kram

      Radera