fredag 21 september 2012

Äntligen FredagsMys

Vår Hysteriska dag har innefattat....

 Jobb, fixa pass, klippa mig,hämta hösilage, hälsa på Ingrid och hennes gårdsbutik vilket resulterade i garn shopping(Farmor Gunilla ska få sticka 2 halsdukar till mig men detta vet hon inte än, hihihi, fint kommer det att bli), handlade också lite ved av Johan,shoppa kläder inför morgondagens 30 års fest, handla käk till kvällen,fixa ut hösilaget till stona så nu har jag 5 mycket lyckliga sto ;-), tjuv startade lite med hösilage till dom redan igår vilket uppskattades =-), killarna är intagna och står och njuter av sin mat i sina boxar=-)

Nu är brasan tänd så även alla levande ljus, alla har vi duschat, Mio har käkat kvällsmat och sitter nu och myser med godis och chips och tittar på en film. Själv sitter jag här och skriver om allt för er med ett glas vin och njuter av stillheten. Strax ska jag börja med maten till mig och maken sen blir det soffmys hela kvällen, känns som det är en perfekt uppladdning inför Festen imorgon.

Men innan dess kommer Tia för veckans sista träning & Jessica skall få komma upp på hästryggen igen Bazze ska få agera rehab & stött " kom igen" det här klarar du.... häst ;-) Kommer både han och Jessica Älska det är jag helt övertygad om. 

Ha en härlig Fredag alla fina läsare å Ta hand om Er!

Nybäddad säng -LOVELY!

Nöjd Zambo mös i lakanen som skall tvättas

Klipp Klipp


Från Sidan

Så Vad Tycks?

Vår Underbara Öppna Spis - Love It

2 kommentarer: