måndag 24 september 2012

Helgen som varit.


Har haft en underbar och välbehövlig helg. På Lördagen blåste och regna det som sjutton och givetvis kom vi till klarhet att vår värmepanna inte mådde så bra. Så det var bara till att tända en brasa och en massa ljus och mysa upp sig i en fåtölj framför brasa med raggsockorna på fötterna och filten om ryggen och en bra bok i famnen, så himla mysigt =-). Tur jag har en händig man som inte ger sig för han fick efter många timmars slit och tester igång pannan igen. Mot eftermiddagen kom Farmor & Farfar och hämtade Mio och när han hade åkt så var det bara till att göra sig fin inför kvällens 30-års Party. Vilken Fest, var sjuk roligt och himmel vad vi dansade =-). Tusen Tack Anneli för en fantastisk  fest ❤❤❤


 Söndagen spenderades ungefär på samma vis som Lördagen fast denna dag laddade vi inte för något Party utan njöt av minnena från natten som varit. Värdet var inte mycket bättre så vi hade en riktigt mysig dag inomhus igår också. Trötta och slitna var vi men vad gör väl det när det är Söndag?
Vi gjorde en underbar Söndags middag med kyckling, champinjon sås,rödkål, brysselkål och hasselbacks potatis. Efter det kröp vi upp i soffan och tittade på Beck -Bra avslutning på en bra vecka!


Idag skall Farmor och Farfar hämta Mio på dagis, han skall bo hos dom till på Onsdag kväll då jag har så himla mycket att fixa inför Stockholms lagret som slår upp sina portat på Måndag. Kommer sakna honom sjuk mycket men han förklarade mycket noggrant att det är inte lönt mamma för jag kommer vara långt borta och ha jätte roligt =-)... Nä jag kommer inte vara saknad av min son det är jag helt säker på för han älskar sina farföräldrar som gör allt för honom!

BusUnge❤❤❤

Ikväll ska jag tömköra Tia & Bazze får se om Jessica vill komma ut i morgon och rida Bazze då det inte blev något i helgen.


Nu skall jag köra igång här igen! Sitter på jobb mitt mellan två möte och tiden börjar bli knapp.
Så ha nu en härlig höstdag och Ta hand om Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar