fredag 5 oktober 2012

Äntligen Semester!

 Äntligen SEMESTER. Den är ssssåååå Välkommen ♥ Även om jag måste in och jobba 4 dagar mellan jakt & Mallis resan men det gör ingenting, Älskar ju mitt jobb ;-)


Imorgon drar vi mot Karlstad för mys med Milla och på Söndag drar vi vidare till Tiveden och årets ÄlgJakt & Kantarellplockning och SkogsMys bland Björnar och Vargar -Spännande =-)


När vi kommer hem blir det snabbladdning och ompackning av väskan för sen drar vi till Mallis...Med HELA familjen Håkansson..... Längtar som bara den!


Hann tyvärr inte till Flyinge som var planerat idag dock kan jag meddela er att min vän Johannas häst vann 3-års finalen. Så himla roligt! Ett stort Grattis till er fina uppfödning.


3-årslöshoppning, final: Contendros Big Bang (SWB) vann på 9,0 före Diamant de Roan (SWB) på 8,8 och Star of Space JBP (SWB) på 8,3.
Foto och copyright: Roland Thunholm
Läs mer här: http://www.hastmagazinet.com/newsItem.aspx?id=56298
Nu Önskar vi er en riktigt mysig Fredag med allt vad det innebär! Ta hand om Er!

2 kommentarer:

  1. I dag har jag fattat att älgjakten här börjar i morron o inte som vanligt på måndag! Jag som tänkt mej en härlig helg i svampskogen o fylla på trattisförrådet! Men de första dagarna av älgjakten ger jag mej inte ut i skogen :-)

    SvaraRadera