tisdag 13 november 2012

Är euforisk...

Vilket pass Bazze och jag hade idag. Han var så laddad och full av energi och den använde han på absolut rätt och bästa sätt. Det var som vi var ett och jag behövde bara tänka vad vi skulle göra så gjorde vi det. Det var som att sitta på ett moln full av energi, man känner dess kraft men man har full kontroll över den. Han var fantastisk både i traven och galoppen samlad till Max och jag kände verkligen hur han höjde ryggen när jag samlade upp honom. Hela passet kändes lekande lätt och så himla roligt. Önskar alla fick rida en så positiv häst som min Bazze. Han må se stor och klumpig ut men icke, den som påstår det har inte ridit Bazze när han är igång. Han är  fasiken den roligaste och bästa häst som finns och som ger allt och lite till. Är så himla lycklig och längtar till i morgon och vårt kommande pass vad än det blir. Vi är pågång på riktigt nu min Bazze och jag och vi älskar det!


2 kommentarer:

  1. Grattis! Eller vad man nu ska skriva! Ja, det är en härlig känsla, vilken nivå man än är på. Det är skönt när ens jobb ger resultat och att hästen med gillar det man gör!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Eller vad man nu ska skriva ;-), hahaha.
      Ja det är verkligen en härlig känsla!

      Radera