tisdag 27 november 2012

Blogg Hemsida under uppbyggnad!

Tänker inte skriva så mycket idag då jag fortfarande är sjuk irriterad över att inte kunna lägga upp fler bilder. Dock kan jag informera er om att jag sitter och tittar på alternativa bloggplatser och nu när jag ändå håller på ska jag banne mig fixa vår hemsida ocksåsom vi tänkt skulle göras så länge! Kan lika gärna göra om och göra rätt och koppla samman direkt, inte sant?

Madde kommer och hjälper mig idag eller nästa gång hon är hos oss så detta med en ny bloggsida kan ta några dagar och under tiden ska jag försöka att sätta min irritation åt sidan och uppdatera er med så mycket jag bara orkar och kan här som vanligt, för inte är det ert fel att min bloggplats är helt Fu...kad ;-) Eller Hur?!! Hahaha

Ska hem och tömköra Bazze i det rödaste sedan blir det middag tillsammans med mina killar om jag hinner annars får dom käka utan mig idag för vid sju kommer saknade Tia och skall bli tömkörd igen.

Ni får ha en mysig eftermiddag och kväll så hörs vi snart igen =-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar