måndag 26 november 2012

FAN I HELV.....E! Lite Irriterad!

Kan inte lägga upp fler bilder på denna bloggen utan att behöva betala för det varje månad =-(...FAN jag som Älskar bloggar där det finns mycket bilder och därav alltid bjuder på någon eller några bilder i varje inlägg jag gör!

Står nu i ett vägskäl... Ska jag betala eller ska jag byta bloggplats? Om jag så gör hur får jag då med mig allt från denna bloggen? Vill inte tappa "dagboken" som jag ser den utan vill ha den med mig till nästa blogghotell... Ggggrrr FÖRBASKAT!

TIPS??? NÅGON??? En blogg utan bilder är bara så förbaskat tråkigt och kommer INTE ske då lägger jag hellre ner hela Bloggen!

5 kommentarer:

  1. Jag tycker att du ska byta bloggportal (till vad vet jag inte men kan hjälpa dig välja) sen så tycker jag att du fortsätter att skriva som du gör nu på den bloggen. När den har startat upp så kan du länka den här och på facebook så läsarna går dit stället. Men ta inte bort denna, jag ska kolla om man kan sätta lösenord på denna bloggportalen.
    Jag tycker liksom inte det är lika roligt att läsa en blogg utan bilder även om det är så grymt bra text som du har och kanske kommer det vara några som håller med mig. sen tycker jag inte att du ska behöva betala för att blogga heller.

    Vi hörs mer imorgon, kan berätta mer då om detta låter rörigt :) Krya på dig, Kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi får titta på det i morgon =-)

      Radera
    2. Kan man inte Flytta över sin blogg till en annan portal? Skulle vilja ha hela bloggen på ett och samma ställe...

      Radera
  2. Är det något de kommit på nu? Eller är det ett max antal per månad vecka eller så? Tur man inte håller på med något sånt här! Skulle få frispel om saker krångla! :-) Kul att läsa men bilderna gör ju att man kan "hänga" med er liksom... Skulle inte bli detsamma utan bilder...Även om matbilderna driver mej till vansinne... :-) :-) :-) Men det är inte negativt! :-)

    SvaraRadera
  3. Jag vet faktiskt inte. Får väl inte ladda ner bilder för mer än 1 MB sen kostar det varje månad...Ska fundera på en lösning för en blogg utan bilder blir det inte!

    SvaraRadera