torsdag 8 november 2012

Torsdag

Bilden lånad från Hippson
Till att börja med så vill jag bara säga STORT GRATTIS till våra två duktiga ryttare Rolf-Göran Bengtsson och Sara Algotsson-Ostholt som båda är nominerade till Svenska Idrottsgalan! Jätte roligt!

Idag har jag mest suttit i möte men är nu äntligen tillbaka på kontoret. Många projekt snurrar i luften och det är så förbaskar spännande speciellt som jag är projekt ledare över dom alla. Kommer med all säkerhet bli hur bra som helst =-).

Stor prinsen efter gårdagens nattpass ;-)
 Henrik jobbar hemifrån idag och fick därav ta hand om våra fina killar som idag blev vaccinerade. Denna gången var det  Bazzez, Buz och Trolles tur... Chilli blev vaccinerad i sommars tillsammans med små flickorna. Meningen var att Olympic, Tiniz och ZaZa skulle vaccineras också men när Henrik endast lyckades fånga Lympan i hagen så bestämde Agneta och Henrik att det inte var någon brådska med tjejerna då dom egentligen inte behöver vaccineras fören i Januari så vi får väl ta dom efter jul istället. Mina älskade tjejer vet precis hur man lindar karlarna runt hoven för att slippa allt obehagligt ;-) hahahaha. Ska ut och promenera med Bazze idag när han ändå måste ta det lugnt efter vaccinationen och eftersom jag behöver röra mig minst lika mycket som min stora kille så kan jag lika bra gå bredvid honom än att sitta på honom när han ändå bara får skrittas =-) 
Vaccinations smitarna
Gudars vad många som varit inne på min bloggen efter gårdagens inlägg. Härligt! Även om hela historien om Kristian är så tragisk. Hoppas många av Er läser hans blogg för det får en att inse en hel del saker och komma till många nya insikter och värderingar. Livet har vi fått för att LEVA så lev varje dag som om den är Er sista och NJUT för små saker lika väl som för stora!

Nu måste jag återgå till mitt älskade jobb! Ta hand om Er =-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar