onsdag 12 december 2012

12-12-12 ❤

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det min fina älskade Mammas födelsedag.
Tyvärr får vi inte fira henne idag då hon är på Bröllop så här kommer ett jätte:
HIPP HIPP HURRA för världens Bästa Mamma ❤
Älskar dig & Hoppas du får en underbar dag & Kväll!

Sitter på jobb några timmar nu sedan ska jag till Ikea och förhoppningsvis hitta en bra kontors stol för den jag har idag är fasiken inget att hurra för. Ska även kolla priser på kontorsbord och när jag ändå är där ska jag köpa ljus. Henrik och jag har varit på väg till Ikea i typ 2 månader nu men det blir fasiken aldrig av....

Henrik var igår och gjorde ett klipp på en ny saltspridare till bil och idag gjorde han ännu ett klipp och köpte en bra bil som saltaren skall kopplas på. Detta betyder att saltrundan från och med idag kommer halvreras i tid... Skulle han behöva ploga så får han ta traktorn annars kommer gator och torg i Lund saltas i en rasande fart hädanefter... Äntligen kan mannen min  få börja sova lite mer normalt om dygnet!

Ska ringa och boka tid med hovis så jag får på nya dojjor och snösulor på Bazze & Buz. Får se med Maths hur vi ska göra med Chilli för hans dojjor är förlängsedan försvunna i all snö efter all lek.
Vill Maths ha honom skodd fram så får Hovis fixa det också annars får det vara till Chilli kommer hem igen =-)!

Ikväll ska det slås in en massa Julklappar. Har bara två ramar (Till föräldrarna och svärföräldrarna) och två leksaker  till Oskar & Wiktor kvar sedan är detta årets julklapps letande över -SÅ SKÖNT! Visst älskar jag att köpa presenter och julklappar till Mio men jag kan villigt erkänna att jag är väldigt glad att slippa springa runt och leta saker till alla andra nära och kära... Ett jädra stressande och blödande magsår är det ända det leder till, för lite byte av pengar... Enligt mig inte alls värt det som du säkert kan förstå ;-) Att jag sedan inte själv får några julklappar är ju något man får ta ;-) Men och andra sidan det jag inte har är inte värt att ha, eller? Hahaha Nä skämt och sido behöver vi något så kan vi lika väl köpa det själv så man får det man vill ha =-) Så jag överlever utan en massa julklappar som man ändå bara får byta eller gömma undan någonstan för att man absolut inte har någon användning för dom eller än värre Absolut inte vill ha!  Julen är till för barnen och vid det avslutar  jag detta inlägg ;-).

Ta hand om Er❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar