torsdag 6 december 2012

Märkligt

Det är väl märkligt att jag än en gång inte kan/får lägga upp fler bilder på min blogg utan att betala en summa varje månad när det går alldeles utmärkt att lägga in bilder om jag bloggar från min iphone?
Man börjar ju undra vad fasiken problemet är när man fortfarande kan lägga in bilder via en ingång och inte kan göra det via en annan ingång??!!! Fattar ingenting- Men och andra sidan är jag ju inget datageni....

Igår var jag på Skeppsbron med härliga tjejgänget och vi åt och drack mycket gott. Idag blir det jobb hemifrån så mannen får en chans att sova ut, vilket han inte gjort den senaste veckan på grund av snöröjningen.

Mios förkylning vill inte ge med sig så till hans förtjusning blir det inget dagis denna veckan för honom! Det går ingen större nöd på honom han är både pigg och full av energi mellan varven men hans hosta är hemsk och varje morgon han vaknar är han full av gojs i ögonen, vilket är väldigt märkligt då han inte har detta problem resten av dagen... Jaja det är säkert så pga av hans hemska förkylning.

Ikväll ska vi träffa M&M, ska bli trevligt. Vi ska räkna på vad vi behöver för material till deras vindskydd som vi förhoppningsvis ska lyckas få upp i helgen trotts all snö.

I morgon är det tid för julfest med jobb. Vi ska vara på Hipp i Malmö. Är alldeles säker på att det blir skit roligt precis som i fjol!

Ni får ha en bra dag och kör försiktigt om ni behöver bilen idag! Ta hand om Er!

2 kommentarer:

  1. Riktigt märkligt att du ska behöva betala för det?

    Satt nyss och läste igenom hela din historia med Hot Shot, minns det som igår jag läste det på artikeln, satt på UBD när jag läste det.

    Min väns häst omkom i samma brand, vet inte vilken häst som var hennes, Marie heter hon.

    Beklagar massor och kan inte tänka mig hur jobbigt det varit :-(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Maries & Malins häst hette Golden :) Världens snällaste lilla häst! Tack, hoppas aldrig du ska få uppleva det önskar inte ens min värsta ovän en upplevelse som den! Tack för att du tog dig tid att läsa hela historien, det värmer!

      Radera