söndag 30 december 2012

Phu då var det JUL igen...

Sitter färdig och redo för sista julfirandet för detta året. Kan villigt erkänna att julmaten står mig upp i halsen och den hade jag gärna varit utan men men inget att göra åt det... Mio kommer bli överlycklig för det väntas fler julklappar för honom.

Hade en lugnt och skön dag och kväll igår.Var och hälsade på Ola och Hanna i deras hus igår. Kommer bli så fint där, just nu renoveras det för fullt.Vi fikade ihop och hade en mysig stund tillsammans.

Väl hemma igen tog vi in hästatrollen. Mannen korkade upp bubblet och jag brassade käket. Jag bjöd mina killar på vårrullar(små) till förrätt och efter det gjorde jag en wok på kött,grönsaker och sesam olja+frö blev sjukt god och Mio åt så vi trodde han skulle spricka =-)

Hundarna vart överlyckliga när dom fodrades med varsitt märgben med massor med Älgkött på. Bentley klapp sitt helt igår men Zambo & Pazz har massor kvar. Dom som spar dom har ;-).Tar dock ifrån dom benen när vi inte är hemma eller i närheten så dom inte skall sätta något i halsen...

Mannen och jag körde sedan ett race på En värld utan slut.Vi kopplade in datorn i TV och såg del 1-3... Del fyra går på tv tre ikväll får se om vi hinner hem till dess annars kör vi den via datorn senare...Den var sjuk bra faktiskt och varje del varade i 2 timmar så det blev ett par timmars häng i soffan i går kväll/natt...Sista avsnittet slutade inte fören kl tre i natt, hahaha jaja tur man vart ledig idag ;-).

Nä nu får jag sätta fart här, skulle vilja se lite på hoppningen men missar väl det då vi ska åka strax =-( Typiskt! Jaja.Ni får ha en mysig Söndag! Ta hand om Er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar