lördag 5 januari 2013

Glada Besked

Inte många månader kvar nu till våra nya föl kommer -LÄNGTAR!
 Igår fick jag det bästa besked jag kunde få. Är så himla GLAD, kan inte bli bättre! Nyfikna på vad det är? Ni får hålla er till tåls ett par dagar till men lovar att avslöja min lilla hemlis för Er först av alla!Beskedet firades med M&M på Restaurang Rauhrackel i Lund. Dom hade super god mat.
Rekommenderar jag varmt om du tycker om riktigt god mat från det Tyska köket. Efter restaurangbesöket åkte vi hem till gården och skålade i Champagne =-)

Idag har vi hämtat hösilage från ett nytt ställe Svedala.Ska hämta en 40-50 balar till där nästa helg är det tänkt!Efter vi hämtat grovfodret åkte vi till Göran och hämtade en rundball halm till lösdriften som Henrik är ute med i skrivandets stund till våra fina tjejer!Vi åkte sedan och hämtade Mio från Farmor & Farfar och körde inom Mc Donalds som Mio bestämt ville ha sin lunch från.

Väl hemma hann jag mocka en box sedan fick vi fin besök av Sophie &Christian från Qre Dressage Breeder.Vi skulle gå igenom Avtalet jag skrev ut  om B2 och det vi kommit överens om.Alla var nöjda med avtalet så nu är det påskrivet och klart. Ska bli så roligt att jobba med honom och se hans utveckling.Förhoppningen är såklart att sälja honom så fort som möjligt och det borde inte vara så svårt med den stam han har, den som lever får se ;-)

Nu blir det en mysig hemmakväll med mina fina killar. 
Ha en mysig Lördag & Ta hand Om Er!
Sötaste Hot Chick

1 kommentar:

  1. Hoppas det är ett positivt besked om en brabra hingst! :-) Nyfiken blir man juuuu....

    SvaraRadera