lördag 12 januari 2013

Lördag

Har haft en härligt lugn Lördag. Madde & Lena har stallet och även insläppet. Så det ända vi gjort med hästarna idag har varit morgon fodring och utsläpp och fyllt stonas vattenkar med ljummet vatten. Vi var en vända till center syd och fixa lite men annars har vi mest suttit och letat resultat och info om Olympic och hennes släkt inför Bruksprovet. Ja och vad ska man säga om det då... Inga dåliga gener i Olympic och chilli... Mer vill jag inte avslöja. Josse har varit här idag och tagit hand om Trolle., hon saknar honom och han henne så det kan ju inte bli bättre än att låta dom ta hand om varandra ;-).

Nu ska jag ut och fodra Olympic & Montina som nu får Kraftfoder två gånger om dagen. Behöver jag tala om att dom älskar det? Nä jag trodde väl inte det ;-)... Mina gravida matvrak!

När jag kommer in ska vi göra oss i ordning inför kvällens middag hos Johanna & Marcus, ska bli väldigt trevligt och mysigt.

Ha en bra Lördag. Å Ta Hand Om ER!
Lycklig Trolle - Lycklig Josse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar