torsdag 17 januari 2013

Tillbaka till Verkligheten

Idag var det då äntligen dax att återfinna sig på Kontoret igen och Mio skulle få komma till sitt dagis... Gick väl sådär. Vid elva tiden  ringde telefonen och det var personalen från dagis. -Mio är sjuk och trött igen, du får komma och hämta honom!... Nä det fick jag inte för det fixade pappa Henrik! Stackar liten får nu stanna  hemma och vila upp sig ordentligt tills på Måndag då gör vi ett nytt dagis försök då ;-).

Har fått en massa gjort här på kontoret idag och till på köpet har jag hunnit in på mässan en stund också, i sällskap med Tommy =-)

Ikväll kommer våra underbara vänner Maths och Mattias och skall käka med oss. Ska bjuda dom på hemmagjord panerad fisk med mos och remoladsåsoch citron såklart ;-). Efter det blir det någon dessert men vad vet jag inte än! Blir nog bra hur som.

Löshoppningen är inställd på Söndag och framflyttad tills v5. Nu är det rätt många som vill vara med så vi får kanske löshoppa både på Lördagen och Söndagen, vi får se hur det artar sig =-)

C skall vi i allafall försöka komma iväg med till ridhus i helgen och löshoppa...

På Måndag är planen att alla Chillis & Olympics papper skall vara färdiga och skickas till ASVH.

Eventuellt hinner jag ta en tur till min goa vän Anneli på Söndag för lite plåtning, filmning  av Weyron som jag sedan kan lägga in på vår hemsida under hans flik Till Salu... Givetvis blir det fika hos Anneli också om jag bara kan ta mig dit ;-) Det är alltid fika när vi ses precis som det ska vara, hahaha!

Skulle ut med min härliga vän Ulrika och hennes man Mattias och ett par till på Lördag. Vi skulle till ST Marcus Vinkällare men pga att Mio är dålig och ingen barnvakt vill riskera att bli sjuk så får vi stanna hemma så det blir en ofrivilligt lugn helg men det skadar ju inte!Så vår date är framskjuten på obestämd tid, men av ska den bli!!!

Nu ska jag återgå till mina sysslor här =-) Ha en underbar dag och Ta Hand Om Er!

Bilderna är från gårdagens plåtning på min Älskade Zambo och mina älskade snöprinsessor
Snöprinsessorna

Chick

Lady

Zambo








2 kommentarer:

  1. Hoppas hoppas, att det inte blir för jäkligt väder då det hade varit sååå skoj å ses!!! Ha en underbar helg, kram Anneli

    SvaraRadera