tisdag 5 februari 2013

I Shopping taget

FödelsedagsGrisen
 Igår kväll firade vi underbara älskade Emelie på hennes 4-års dag som jag berättade. Emelie hade själv bestämt menyn som bestod av pasta med köttbullar, hemma gjorda... Mycket viktigt att dom skulle vara det och en skaldjursbladning som var helt underbart god och givetvis en härlig sallad och färskt bröd. Så himla gott. Efter middagen blev det hemma gjord tårta som Åsa gjort som också var jätte god. Emelie var så nöjd med sina presenter och lekte nonstop till vi alla åkte hem. På Lördag blir det barnkalas för fina prinsessan med glas och godis och massor av ballonger och lekar!

Idag har jag kämpat mig igenom en dryg dag då jag inte fick sovit så mycket inatt då Mio hade en väldigt orolig natt med drömmar och växtverk i benorna... Stackars liten och stackars mig som är helt slut ;-)... Dagen har dock all trötthet gått väldigt bra.
 När jag körde hem åkte jag inom Flädie Lantmanna Affär och dess hästshop för att titta på tjockt nytt snygg stalltäcke och ylletäcke samt ett nytt schabrak och lädergrimma och bots med ludd och nytt ludd till grimman... Ja ja jag är en shopoholic speciellt när något speciellt skall ske ;-)... För du vet även om Chilli inte går igenom så lär han bli ihågkommen om han är vacker som en dag och har vacker utrustning ;-) Helt säkert... Jag har fastnat för JW stalltäcke 450 grams. Någon som har det? Är det bra? Skaver det eller är det mjukt och skönt för hästarna? Ska åka runt på olika ställen på Fredag och shopa det jag behöver för sen skall allt skickas till Ann så hon kan brodera dit Champagnegården på det, Kommer bli jätte snyggt!

Nu blir det middag, en dusch och sedan soffhäng... Orkar inget mer idag kan jag lova....
Ta hand om Er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar