måndag 11 februari 2013

Måndag

Då var det Måndag igen. Tiden springer iväg! Var och löshoppade några hästar hos M&M igår. Gick bra överlag för dom alla ink. Fredrik Perssons två som vi också passade på att löshoppa samt hans söta dotters lilla shettis =-) Söt som socker var den kan jag lova!

Tog ett väldigt tråkigt beslut igår. Men känner långt in i hjärtat att det var helt rätt! Allt har sin tid... Återkommer om detta vid senare tillfälle!

Vet faktiskt inte vad jag ska skriva om idag. Är jätte seg och känner mig mest stressad över allt som måste fixas snarast. Trött på snö och vinter är jag också, kan erkänna att vinter tider inte är mina tider... Vill ha sol och värme.

Ikväll ska jag ut och mysa med Bazze och B2. Längtar tills jag kan börja rida igen. Behöver verkligen komma igång igen men det känns lite vanskligt när allt underlag är stenhårt och isbelagt.

Jaja blev ett kort inlägg idag i alla fall - Bättre än ingenting alls =-)

Ta hand om Er





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar