fredag 1 februari 2013

Massor gjort idag

 Idag har jag fått massor gjort. Vi har handlat till kvällens FredagsMys samt till morgonkvällens schlagermiddag med M&M. Har dessutom shopat lite kläder och klämmor och hunnit med systemet och blomsterbutiken allt på ca 2 timmar -Inte Illa Va?
När vi kom hem packa vi upp all mat och dryck och efter det städade jag alla köksskåpen och slängde en fasligt massa gammat som hamnat bakom allt annat... Haha fyllde en svart säck med både det ena och det andra och tung blev säcken kan jag lova men jag är sjuk nöjd för detta behövdes verkligen göras! När skåpen vart klara städade jag huset och efter det for vi ut och tog stallet.
 Strax ska hästarna få komma in och då ska deras ben spolas skitiga hästar borstas och efter det ska dom skall få på sig sina pyjamaser och få njuta av sin middag.

När jag hämtade Mio passade jag på att åka till MC Donalds - Gissa om Mio blev glad när han såg det. NU sitter han och trycker i sig allt gott och myser i soffan... Det är ju ändå Fredag ;-)
Bästa Mio gjorde det finaste armbandet till mig igår på dagis-Idag tog han tillbaka det =-)
Själv sitter jag och njuter av lite bubbel och skriver detta inlägget, i högtalarna ljuder Katie Melua.
Äntligen är det Fredag med allt vad det innebär =-).
Hittade en bild på mig och mina kära bröder från ifjol. Måste säga att jag har världens snyggade bröder... Synd det inte smittat av sig på mig ;-) hahaha, om ni läser detta så vill jag bara säga att jag ÄLSKAR ER...
Som en vän till mig skrev... Muskler-Muskler-Muskler å Jezz med ett glas vin i handen precis som det ska vara, hahaha!
Ikväll blir det fondue och soffmys med mina fina killar. Ni får ha en trevlig kväll och helg. Ta hand om Er!

4 kommentarer:

  1. Det syns ni är släkt ;-) Gud, vilken energi du ligger inne med! Man blir ju trött bara av att läsa de ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahahaha... Just Nu är jag rätt soft faktiskt... Men berätta inte det för någon ;-) Trevlig Helg På Dig =-)

      Radera