onsdag 13 mars 2013

Onsdag

Då vart det lillördag igen då... & för mig innebär det vårt  stundande spa  för mina fina killar hemma... Speciellt 2 st som behöver varsitt bad och det är dom två B:na ;-) Bazze & B2. Chilli skall också få spa såklart, kungen får vi ju inte glömma, hahahaha! Bästa ChilliBoy! Kan meddela att han njuter av sin ledighet och älskar att vara tillbaka på gården så han kan ha kontroll över hela sin flock! När stallet &hästarna är färdiga för ikväll ska jag mysa upp mig framför en brasa. Känner mig sådär tråkigt frusen idag, kan iof bero på att det är väldigt kallt och rått ute samt att det har snöat en del idag. Det posetiva är att den ovälkomna snön inte lägger sig.

Var hos Bästa Underbara M&M igår och bjöd på middag. Maths stod för desserten vilker var en paj med bär - Så himla GOTT & nu längtar man ännu mer efter sommaren =-) Tack Fina Ni för en mysig kväll (precis som vanligt)... Ses snart igen ;-)

Idag bjuder jag er på en bild på min stora idol och älskling Mio. Han hittade några plåster här om dagen och ville bestämmt ha ett av dom i pannan... Ja givetvis fick han sin vilja igenom... Min lilla bortskämda älskling!!! =-)

Ni får ha en underbar dag/kväll & Ta hand om Er

Ps. Har nu hittat en massa hingst kandidater till mina prinsessor. Nedräkningen till årets första hingstvisning är påbörjad... På Lördag börjar vi vår hingstturne i Tullstorp och avslutar dagen/kvällen i Flyinge... Den 31/1 är det dax för visning på Gränsbo & den sista men absolut inte minsta eller sämsta (Tvärt om) Hingstvisningen vi ska på är såklart på Björkhagas den 9/4 i Dagstorp. Om du kan så missa inte denna visning -Kommer bli grym! 

2 kommentarer:

  1. Snyggt!...eller? Jaja...Är det inge värre du skämmer bort honom med så! Förra onsdan frös jag som en liten skit o trodde det berodde på jag sovit så dåligt. Men ack vad jag bedrog mej! Idag har jag förflyttat fötterna lite längre än ett minimum när jag var ut med hunden! Tänkt jag ska jobba i morron...få se hur det går! Denna influensa var inte att leka med!

    SvaraRadera
  2. Lycka till på Jobb idag =-)

    SvaraRadera