tisdag 28 maj 2013

Seg Tisdag

Är sjukt seg idag. Sitter på kontoret och försöker få något gjort, vissa dagar är man inte ämnad för att sitta på ett kontor alltså... Är så omotiverad så det är pinsamt alltså, jag som alltid har 2000 miljoner saker igång.Hmm Behöver nog en liten powerpaus ;-)

Fick inget possetivt besked på hingsten vi var intresserade att sätta på vårt nya Elite sto. Så nu letar vi vidare, har några på g, en lite mer intressant än dom andra, som vi nu försöker få tag på hingsthållaren för att deala lite pris. Vill helst sätta färsk eller kyl på henne i år då vi seminerar alla sto hemma. Jaja det löser sig.

Idag ska jag ärligt talat inte göra mycket mer än mysa med mina föl när jag kommer hem. Och kolla brunst på Gilda & Linetta  och middag till familjen och bada Mio, men annars ska jag bara ta det lugnt och vila upp mig. Tror jag behöver det då jag känner mig riktigt jädra trött och sliten.

Ni får ha en bra dag & Ta hand om Er.
Söta ZaZa vill ha allt på sitt eget lilla vis - Envis häst


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar