fredag 3 maj 2013

Vår tokiga hingst ChilliBoy hjälper husse att dra upp stolpar i hagen -Se Film Här;-)

Tok kära Chilli vet hur man underhåller sig när rastlösheten infinner sig ;-) hahaha! Underbaring!!!
Igår kom vår nya hovslagare Hanna. Tyckte om henne direkt och måste säga att hon är super duktig och noggrann på sitt yrke. Hästarna är nu jätte fina om sina fötter! Tack.
Buz

Bazze


Chilli

LillChefen
Kattungarna är nu tre veckor & 1 dag och växer som ogräs och är just nu så söta så man bara dör. Ögonen är uppslagna dom är runda som ullbollar,vinglar lekandes fram- Ja man bara dör och vill helst behålla dom alla själv vilket jag givetvis inte ska göra. Har intressenter på dom alla plus några intressenter som eventuellt vill ha någon om någon köpare skulle hoppa av. Jag ska ju inte ha fler katter, räcker med dom fem jag har men gudars så svårt det är att sälja dom små liven. Är väldigt mån om vart dom hamnar. I helgen kommer dom första och skall titta på deras tilltänkta. här kommer några bilder och en lite film på underverken =-)




Nu skall jag ta stallet, städa och fixa inför kvällen middagsbjudning. Det är mina älskade föräldrar som kommer på besök samt Jan & Karin från Solhem i Tygelsjö. Maten har vi tagit catering från Rauhrackel i Lund. Egentligen skulle vi bjudit där men då stona inte har fölat så tar vi hem maten istället blir säkert lika bra. Ni som tycker om Tyskmat och är i Lund ibland rekommenderar jag denna restaurang mycket. Deras hemsida hittar du här: http://rauhrackel.se/ . Nu måste jag sätta fart så jag hinner färdigt här innan våra gäster kommer =-)

Ni får ha en mysig Fredag & ta hand om Er

4 kommentarer:

  1. Klart man ska hjälpa husse! Det borde inte vara tillåtet att ha med foton på dessa små under! Men de blir säkert små huliganer snart! Som far fram överallt o hänger o klänger o e helt underbara! ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. mmm Helt Underbara ;-) ÖVERALLT hahahaha... Nästan så man längtar =-)

      Radera
  2. Vilken go häst ni har haha
    Och ja, en underhållare!! Han verkar ha hur kul som helst!
    Och håller med, toksöta katter!!
    Och nu har ju första fölet kommit, stort GRATTIS!! Sött det oxå:-)

    Kram
    Camilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja han är underbar och ger mig massor med skratt och kärlek varje dag ;-) Jätte Tack, hon är fantastiskt söt lilla Havanna =-) Kram Camilla

      Radera