tisdag 24 september 2013

Vår Helg.

I helgen var det dax för mannen att ha hans och hans brors Svensexa för deras tredje bror som skall gifta sig i Oktober. Så i Lördags körde jag in Henrik till Malmö där hela killgänget träffades upp för roligheter och festande i nästan ett helt dygn framåt.

Själv kom mina svägerskor på besök. Dom kom redan vid halv ett på dagen och stannade till kl 01.00. Vi hade en mysig dag med många skratt och god mat och dryck =-) .

Söndagen spenderades lugnt med familjen. Vilket verkligen behövdes. 

Hästarna fick en hel vilohelg men det tror jag inte skadade utan tvärtom =-)

Jag klippte mina killar i helgen också (Glömde jag nästan). Dom blev mycket tjusiga. Mest nöjd blev nog Mio när han fick en lika tuff frisyr som hans bästis Maths ;-) Hahahaha.
Igår var det tid för lite löshoppning här på gården för B2,Buz,Lady,Chick och Bazze. Lägger in bilder och kommentarer i varsitt inlägg per häst annars tar detta inlägg aldrig slut =-O Hahaha!

ha en bra dag & Ta Hand Om Er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar