måndag 27 januari 2014

Hej Vad Det Går =-)

Tiden springer som vanligt ifrån oss. Ledsen att jag inte hunnit blogga på ett par dagar.

Vi har haft en underbar helg tillsammans med härliga vänner och familj. I fredags var vi och spelade Bowling med Maths, Mattias och Pontus. Så himla trevligt. Käkade gott gjorde vi också. Tack för en super mysig kväll underbara Ni =-) I lördags kom min familj på lite god mat och dryck. Vi käkade löksoppa och därefter SchweinHaxe med surkål och knödel. Till detta serverades Weissbeir och goda viner och snaps såklart. Avslutningsvis blev det vaniljglass med varma hallon - Mums så gott men jösses så mätta vi vart =-). Söndagen var Mios dag och han bestämde att vi bara skulle mysa hemma. Till middag ville han ha spagetti med köttfärssås. Blev en riktigt skön Söndag med snön ringlande ner utanför fönstren och brasan tänd inne =-).

Allt går bra för Chilli hos Olof. Han finns nu med på deras hemsida, gå gärna in och kolla =-) Länken hittar ni här http://www.oshastar.com/ . Kolla under I Stallet, där hittar ni vår stjärna.

Stona växer och frodas och deras magar är fölrundsunderbara =-) Finns inget vackrare.

Allt går också bra för Lady hos M&M =-) Hon är jätte duktig - Stolt Uppfödare.

Har startat en gilla sida på FB där jag kommer uppdatera efterhand om allt som händer och sker här på gården och givetvis om allt som rör våra underbara hästar. Gå gärna in och gilla CHG Stuteri ABs Gilla sida så kan du enkelt följa oss på vårt äventyr där.

Denna veckan så fyller min Far 60 år vilket vi i familjen ska fira på annan ort i ett annat land så det blir inget bloggande under Onsdag-Fredag. Därefter hoppas jag att jag hinner med det igen =-)

Imorgon åker jag till Frida och Olof för att hälsa på min Stjärna och då ska jag dessutom få se honom hoppa. Finns inget bättre =-). Givetvis kommer jag ta med fika, det kan vi absolut inte vara utan!

Ja det var väl det hela för nu. Dax att gå ut och ta tag i dagen! Ta hand om Er.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar