torsdag 6 februari 2014

Tid att flytta

Då var det tid för våra småttingar att flytta. Annons inlagd på Blocket nu och kommer ut under dagen. Är du intresserad så är det bara till att höra av sig till mig på 072-2309628 =-) Länken till annonsen hittar du här: http://www.blocket.se/lund/Sota_kattungar_51975671.htm?ca=23_10&w=0
Sötis
SÅLDA

Nu ska jag ut och fixa stallet då Madde är sjuk och inte kan komma. Så alla mina planer för dagen fick hastigt läggas till sidan men men... Ni får ha en bra dag och ta hand om Er =-)

4 kommentarer:

  1. Jag är med huligan sen i julas! Fick hem en liten söt kattunge som visade sej vara en förklädd huligan! :-) Herregud! Trodde jag lämnat utrivna köksskåp lååångt bakom mej! Men hon öppnar dem med att sätta klorna under dörren o dra, sen kryper man in o knuffar ut grejerna! Idag hittade jag ytterdörrmattan inne i ett sovrum! Inte ens den galna hunden jag hade förut flyttade mattorna! Ett bad i toaletten har det blivit med! Myyyycke papper på en toarulle! Jättekul! Lät konstigt i bokhyllan...Rätt som det var tittade en lite sötnos fram bakom böckerna på fjärde hyllan! Har en mässinglampa (modell gammal fotogenlampa) i köksfönstret med glaslampkupa på...Som tur var stod en stol nedanför så kupan höll! Hur hon lyckades få bort den övergår mitt förstånd! 7-8 blomkrukor har åkt i backen! 4 julgranskulor har jag inte hittat än! Trots golven är torkade ett antal gånger sen granen åkte ut! Förstår hur mössen känner sej, hon mördar mina tår varje natt! Det gör ONT! Var på gynundersökning, vilken blick jag fick när hon såg mina ben...Fick förklara att jag var med kattunge! :-) Då användes jag som klätterställning...nu är jag landningsplats! Hon kommer som skjuten ur en kanon o landar i midjehöjd! Har bytt gardiner...här har man inga långgardiner längre! Återgått till gamla hederliga gardinkappor! :-) Men hon är sååååå söt o go! ;-)

    SvaraRadera
  2. Tur det kanske ;-) hihihi Busunge

    SvaraRadera
    Svar
    1. :-) Ja det kan man minst kalla henne! Gammeldamen här uppskattar inte henne! Så hon blir tuktad med ojämna mellanrum! Brorsan hennes ligger mest o myser på insatsen till en värmekamin! ;-) Klart jag fick vildhjärnan! :-D

      Radera
  3. Hahah Såklart fick du det ;-)

    SvaraRadera