onsdag 17 september 2014

Mys med min Stjärna

Har varit hos ChilliBoy idag. Vi lämnade lite special foder och Henrik lagade ett hål i hans box. Under tiden borstade jag min älskade häst som jag är så stolt och glad för. Han är världens mysigaste häst & som han njöt när jag borst, klappa, smekte och pussade honom. Att han sedan fick en massa morötter gjorde ju inte hans dag sämre =-) Älskade hingstatroll!
Världens mysigaste pussmule

Mys selfie ;-)
Innan jag åkte till kungen så mockade jag hagar, fixade vatten och lunchade våra hemma stjärnor och prinsessor =-). CW fick extra tillskott på lunchen och då passade jag på att mysa med alla fölen som flockades runt oss =-). Underbarare föl får man allt leta efter. Dom är underbart tillgivna och alldeles lagom busiga och givetvis sockersöta, alldeles perfekta helt enkelt!
Inte varje dag man lyckas få alla 4 föl på en och samma bild =-)
Nu ska hästarna få middag, vi ska grilla, man får passa på innan höstvädret drar in =-) Får bli en lugn kväll ikväll då vi alla tre är lite slitna... Kan vara skönt såhär mitt i veckan =-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar