tisdag 2 december 2014

Nedräkningen kan börja

Får väl börja med att säga att vi haft en mysig helg även om den innefattade en hel del byggjobb. Vindskyddet skall nu endast sättas fast med hjälp av 4 tjocka stolpar sedan är det klart för invigning.

I Söndags var jag och Mio på Söndagsmiddag hos mina fina föräldrar. Det bjöds bla. på kalkon -Så jädra gott =-D

Gårdagen gick faktiskt bra, mycket bättre än jag vågade hoppas på. Mitt lilla foster har nu lämnat mig, smärtfritt och jag mår efter omständigheterna bra. Nu ser vi framåt och hoppas på att vi kan bli gravida igen inom snar framtid, blir vi inte det så har vi världens bästa unge och livet är på topp, då är det väl helt enkelt inte meningen att vi ska ha fler barn. Hur som helt får framtiden utvisa vad som är menat för oss!

Idag ska jag Julpynta. Inte för jag egentligen vill det, men lillchefen kommer bli så Happy =-) Och Julen finns ju här för alla barnen, givetvis ska den firas på absolut bästa sätt så vår fina kille blir helnöjd. Vi har mycket spännande på gång för Mio denna månaden bla så ska vi till Vellinge Blomman & Tivoli i Köpenhamn. Det kommer bli Julbak av Julkakor och Julgodis och givetvis ska vi bygga ett pepparkakshus. Julklappar ska köpas in, har tjuvstartar med detta men har massor kvar. Sen ska det firas Jul både här och där - En rolig månad om än väldigt intensiv =-)

22 dagar kvar till Julafton - Nu kör vi med dagens Jultomte -Nedräkningen kan börja



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar